Monday, October 15, 2012

saya sudah berusia 3 dekad...(camni ker eja dekad?)

hola sayangsss.............sehat? hihihi

yeaaaaa....!!!!!! saya sudah berada di usia 'perak'... blum jadi emas..baru jadi perak..hahahha.. bahagia ke dh masuk 3 series ni?!! bahagia la...


pssstttt....it's just a number btw... yg penting muke mcm awek korea umur 17 thn.... hakhakhak (serius nmpk sgt xlh trima kenyataan umur dh 30an!)..

13 oct, aku selamat dilahirkan oleh seorang ibu yg sgt suci cinta dan kasih sayang nyer.... thank u umi...thank u so much...Allah saje yg tahu betapa along rindu kat umi.... (CUT!!)

weh...smlm aku jadi bos... bos tuy!!! hahaha... siang keje mcm biase...ade tempahan pulak on my brthday...25pcs choc cupcake utk hantaran... rezki hari jadi...hehehe.... smlm jugak laki aku balik awal dr biase...balik2 je tgk bini ngah tido....bos kan...mesti la tdo petang...cis...tdo petang mewarisi kegilaan klu tk silap....so JGN TDO PETANG!!! (bebel utk diri sndiri...)... aku jarang tdo petang... tp konon org sambut brthday kan...aku smbut ambang kul 12 hari jadi dgn tgk cite korea 20 episod non stop...start dlm kul 10 mlm straight smp kul 12 tghari tigabelas oktober tu...berhenti smayang ngn sarapan je....yg best nyer laki aku tak ajak masuk tdo pun...slalunye bile dia nk tdo je, dia paksa skali bini tdo jugak...kali ni dia berhati budiman pulak...hahhaa... biar je bini tgk cite korea tk tdo2... ko bayang kan la aku tgk dr kul 10 malam smp kul 12 tgahri keesokkan harinyer...20 episod tuy!!! cite tajuk 'fashion kings'.... tp giler btul ending...tuuuiii.....giler sbb last episod tkde subtitle.. puii....!!! (ludah byk2 kali sikit..)... abis saje 20 episod, trus masuk dapur buat cupcake... tengah2 duk kacau adunan cupcake, tetibe ayah kluar bilik bg birthday present...hahaha... yeaayyy!!! thank u so much ayah and teh.... yaa sgttttttttt suke handbag tu!!!! thank u... *hug n kisses... mlm tu trus pakai handbag baru utk celebrate brthday...huhuhu....



bukan main smangat laki aku nk gi celebrate brthday bini...balik awal..tgk2 bini ngah terbungkam atas katil..ahahha... oleh kerana smlm brthday bini, so smlm bini jadi bos...laki suruh bini decide nk makan apa...sibuk dia tanye "ayang rase nk makan apa mlm ni...abang ikut yg ayg rase nk makan..." (kan best klu hari2 brthday...hahah)..so bini pun pantang org tanye...dgn pantas jwb kenny rogers...bukannyer nk mkn sgt tp saje jer nk test power....restoren kenny rogers yg paling dekat adalah kt Kota Bharu, kelantan...sejam jgk la dari besut ni... rupenyer bini mmg power di hari jadi nyer.... encik aim ikut kan jer...kul 8.15 gerak dr umah..kul 9 lebih2 dh smp KB....alhamdulillah...bayangkan la, gi kb semata2 nk gi mkan je...sudah mkan je trus balik umah tdo...hahaha....


tomey birthday cake saye thn ni...hihih.. thank u husband!

budak jahat yg comey

busy duk berFB...

tak tahu nk gmbr kan prasaan cmne bile duk dpn ayam panggang kurang kolestrol dan kurang garam ni... (dlm iklan ckp cmtu!)

sgt jahat bile jumpe makanan.....grrrr....

terima kasey cayang ucuk2...nnt blanje kenny rogers lagi yer...hahahahha

takde kedut kan??!! takde kan??!!


agaknyer laki tak puas lg smbut brthday bini...arini laki blanje bini makan special lagi... katenyer sambutan birthday mlm ke2...hahaha.. eh eh...bahagia nyer encik aim bile bini dh sama umur ngn dia ye...  

thank u suami.....

mine...sirloin steak with blackpaper mushrom sauce

pakwe saya punyer.. same kan?hihi..salah!!.... tak sama.... dia mkn rib-eye steak with blackpaper mushrom sauce....rib eye ni dgg bhgn dada lembu...sirloin tu dgg bahagian belakang lembu...tapi hakikatnyer dua2 pun dgg lembu..hakahkahka..

iyeeeee...... saya dah berumur 30 tahun!!!! *bahagia

mesti ade yg tanye, pakwe saya bg hadiah ape hari jadi yg ke 30 ni....hihihi.... dia bg saya cinta yg sgt tulus, rindu yg sgt hebat, kasih sayang yg sgt suci, dan bahagia yg tersendiri... DAN duit untuk saya beli brg yg saya suke... hahaha... bini cakap nk beli brg tu mase balik kl nnt....hihihi... terima kasih suami....

dan...terima kasih juga kepada kawan2, saudara mara, dan semua yg mendoakan kebaikan2 untuk saya.... terima kasih... may Allah bless all of us....hug n kisses! mmuuaaahhh...

daaaa....



No comments:

Post a Comment