Saturday, October 20, 2012

sabtu ?? emmm...

hai peeps..hihih...kwn2 aku mesti sedia maklum aku sgt suka hari jumaat.. hari jumaat hari cuti suami...hari cuti suami maknanyer hari suami bwk isteri jalan2..heh heh heh... smlm gi kedai sukan... beli outfit br utk aerobik...... rezki ari jumaat..alhamdulillah...hihihi

wlpn aku kurg gemar ari sbtu sbb sabtu hari laki aku start keje, tp sbtu ni rase semangat lain mcm pulak...hahaha.... bagus btul nikmat shopping hari jumaat nih.... keseronokkan kekal hingga hari sabtu...terapi beb..terapi.....hahaha...

smlm balik je dr sarapan, aku ngn laki aku duk releks2 je kt umah....laki aku siap tdo bagai... aku online je sehari sntuk...tp tgk laki aku best je tergolek, aku naik geram pulak...panjat katil, lepak2 sbelah dia, tgk dia tdo, last2 ngn aku2 skali terlelap...nasib baik terlena skejap je, hutang zuhur lum langsai...fuhh..nasib baik... petang tu, bile dia bgn je, trus ajak kuar makan.... smlm tggl berdua je kt umah...ayah ngn teh tdo umah baru dorg....adik2 seme2 tak balik...so kitorg tggl berdua jer...bestttt sbb tggl berdua, tp sunyi je rumah....*sad... 

elok je laki aku bgn tdo dlm kul 5 kut, siap2, trus kluar cari makan...bile duk berdua ni senang la hidup....kalau ko rase nk makan, ko kuar mkn....masak pun wat abis keringat je kan....its weekend btw!!! haahha.. pusing2 tk tau nk mam ape, kitorg decide nk gi makan sate madu semerak je....nyam nyam.....makan nasik ayam..phtu sate pulak....aku siap pass nasik ayam aku sparuh kt laki aku...gileeerrr byk laki aku makan...(tapi tak gemok pung...geram btul!).. memandangkan bini nk bodek laki bwk bini jalan jauh sikit, makan bini yg blanje (konon..hihi)....bodek2 baik punye.. org laki ni senang je nk handle.. ko kenyangkan perut dia, kenyangkan pape yg patut (hahaha..),mmg mudah la nk ajak gi mane2..huhu...elok dh kenyang, trus dia bwk pg kota bharu....waahahaa... dh lame nk pg KB cari aerobic outfit baru...yeahhh!!! i love my husband ssssooooo much! hahaha



GILERRR!!!! red hot sale!!!!!! aku rase mcm nk tdo dlm butik ni je smlm...hahahhaha.... laki aku terbungkam dalam kete... bini lame sgt dlm kedai kut... aku bayar pakai debit kad je...tkde duit dlm purse... giler eksaited masuk butik al ihsan ngn tkde duit... eehh adeee sbenarnyer duit dlm purse.... rm10... hihi.... 

terima kasih suami.....susah2 jer bwk kitew dtg cini.. lain kali bwk lagi yer... hehe...

daaaaa....

No comments:

Post a Comment