Tuesday, October 16, 2012

suami pun blh 'cantik' ! haha

salam....mlm smlm kuar gi watson....alang2 laki aku nk gi bank, so aku tumpang skaki la mntk dia singgah watson jap..konon nk beli case utk berus2 mekap yg berterabur merata2...phtu nk beli shampoo skali.... hish.... tp kalau dh masuk watson, mcm2 la yg terrrrr beli secara tak sengaja dan separuh sengaja... beli refill 2 way foundation skali...alang2 je.... pahtu lalu kut rak mask, mcm byk pulak mask2 yg menarik..memandangkan kulit dh lama tak dimanjakan, gi spa pun dh lame tak, so beli je la mask ni....


kalau nk review pasal produk ni, rase macm tak adil la pulak sbb aku br 1st time pakai mask jenama ni..... tp bird nest mmg bagus untuk kulit... dan sedap jugak kalau bird nest yg makan tu.... nyum..nyum... hihi... dan mask ini pulak bird nest COLLAGEN..bagus la utk yg nk awet mude je tuy.. ok.. stkt aku pakai skali ni, mmg best sgt mask ni, aku pakai masa nk tdo... spatutnyer pakai dlm 20-30 minit cmtu....tp makcik tertido naaakk...terjaga kul brape ntah tanggalkan mask ni.... kulit mmg rase lembut, tk kering, rase moist je..serius mmg kulit rase best.....skali pakai pun dh rase best.. kalau amalkan byk2 kali mgkin muke dh jd mcm awek korea...(HaHaHa)

dalam pada memilih2 brg tu.. mata terpandang benda ni pulak....


dan2 teringat kat laki aku yg tgh setia tggu dlm kete....energizing men's mask...tkkn bini je nk kulit cantik kut.... mask laki ni special utk stressed skin... sejuk2 je rase.... memandangkan suami keje stress je ngan minyak itam bagai, so ape kate kite manjakan kulit muka suami pulak... kalau laki keje byk, stress kt pejabat, stress ngn bos ke...sila la beli mask ni utk laki anda...hahaha...

masuk2 kete je, bini dgn eksaitednyer tnjuk men's mask ni... suami senyum smp ke telinga... sibuk tanye ape tu.....bile bini gtau ni mask utk lelaki...suami trus tanye, nk abg jadi mask man ker?? seronok la tu....1st time nak pakai mask kaann....hahaha...

balik umah, sempat tgk cd residen evil se round....byk kali bini tanye, nk pakai mask skrg ke tak... suami cakap nk pakai mase nk tdo nnt la...ngade!! btul tak aku cakap, suami mmg nak releks2 jugak... dia nk pakai mask tu sambil2 baring atas katil... abis je tgk cite trus dia cuci muke, masuk bilik ingat nak tdo....bini dh siap landing baik punyer tarik selimut bagai, tetibe.... "ayang, td cakap nk pakai mask kt abg?"... laaaa.... semangat pulak laki aku nih...

bukan stkt bini jer tertido dgn topeng...laki pun sama....ntah kul brape dia terjaga bukak topeng dia tuh...hahahha... .1st time pakai mask, mulut tutup rapat..dia ckp takut air kt mask tu masuk mulut...hahah...pahtu duk gelak2 dgn mask nyer tu sblm dia tertido..aku pn tk pasti dia tertido kul brape..yg pasti sblm aku terlena tu dia duk gelak2 tk berenti.. gelak tgk aku ber mask dan gelak tgk diri dia sndiri jugak...dia siap amik gmbr diri sndiri ngn hp sbb nk tgk muke sndiri pakai mask..hahahha.....  laki aku... laki aku... seronok sgt dia..haha..kesimpulannyer, meh kite manjakan kulit suami..dia seronok... laki aku bukan kisah pun kulit dia jd cantik tak lps pakai mask tu, dia rase seronok jer..hahaha... lps ni aku ingat nk buat facial pulak kt dia.... mesti terlena punyer... beli brg2 lu... yeah!!

daaaa...

No comments:

Post a Comment