Wednesday, December 12, 2012

gigih dan mengantok!

tajuk tklh blah...hahhaha.....eeh..aloha peepss.... arini agak sebu otak...tdo lps smayang subuh sbb siapkan tempahan....tu pun kul 9 pg dh bgn... tu yg sebu otak...perut pun sebu sbb mkn nasik minyak siap bgkus lauk ayam merah yg ntah celah mana merahnyer kt kedai mkn kg.raja td... mcm ayam masak air ltk sos ade la...cair je... eh... tp aku bersyukur dgn rezki sarapan hari ni..alhamdulillah...cuma patut tukar nama "nasik minyak lauk ayam masak air bersos cair"...br la org tk keliru mase nk pilih nasik bgkus tu... sape stuju angkat tgn?

slps berhempas pulas smlm baking watsoever, arini tinggal touch up2 ngn ltk toping je...mlm smlm yg jadi tdo lmbt tu sbb buat kek nikah... satu malam buat gum paste flower...cstomer yg comel request ros merah sbb tema nikah color white n red...design pun request nk cmtu..nk aku tnjuk kat sini ke gmbr kek tu? kalau aku malas tnjk, boleh?nnt nk kne upload jgk kt blog choc n cupcake.. ke korg nk tgk jugak....?? ye la..ye la... aku upload sini dlu...aku kan baik...ahahahha * sila telan balik muntah anda.hihihi


akibatnyer..badan rase lesu..penat... sleepy....arini siap kan toping choc cake ngan cupcakes..... gtg...daaaa...

No comments:

Post a Comment