Thursday, December 20, 2012

khamis utk releks

salam sayang semueeee....hihihih...

sekarang busy dgn durian crepe..alhamdulillah..rezki...tempahan utk 19 aribln aritu smp penuh peti...smp kene kluarkan stok buttercream...biar dia duk luar peti jap...dia orait je... buttercream tu budak baik dan sabar..tahan...tk mcm krim si crepe tu..ngade...asal duk luar peti ais gatal nk cair bagai...huh ngade!! arini ayah ngn teh balik umah pg2...ayah blk bg makan kt ayam2 serama dia kut... ayah beli skali nasik bungkus lauk ayam dan ikan bakar utk aku n laki aku..alhamdulillah...rezki org blaje sarapan... heh heh heh

td mase kemas2 dapur, baru nk bukak mulut, nk mntk laki aku buat sesuatu, dia dh sound awal2...

"dahh..dahhh...tak payah nk buli abang lagi....buli abang je kejenyer.......lps ni NO buli2 dah..."

laaaa.......baru nk 'mntk tolong'....agak2 kalau buat muka miang, gaye gedik tknk kalah, rase2nyer laki aku rela tak kena buli ngn bini dia ni lagi.....heh heh heh...

arini pagi2 kluar ikut laki aku gi keje dlu...smlm dia dh kne booking ngn sihah...ceh!! ayat mcm laki aku kje gigolo plak..hahahahahahhaha.....dah dah...jgn nk pikir bende bodo tkde pekdah.... sihah booking nk tukar minyak itam kete dia.... dia nk blk KB so nk tukar myk itam tu pagi2....so kne la gi bukak workshop dlu b4 buat keje lain.. ikutkan nk gi beli insurance ngn renew rdtax kte dlu...kesian kt sihah nyer pasal, ok la....gi workshop dlu....

slesai kje kt workshop trus gi renew insurance ngn roadtax kete...best nyer duk area umh aku ni, JPJ dekat....jalan kaki pn blh...kedai insurance plak sederet depan jpj..ko pilih je ko nk insurance ape...laki aku ni suka insurance etiqa takaful utk kete..tp mahal sikit la berbanding ngn takaful lain.. tk kisah la kan....yg penting cover dan senang keje...kang klu jd ape2 bapok payah nk mntk duit pun tk guna jgk....laki aku rase mudah berurusan dgn etiqa mengikut pengalaman dia lps2....laki aku ni jns setia...kalau dia dh puas hati ngn satu tu, dia akan setia je la ngn yg satu tu...smp la yg satu tu buat taik ngn dia..trus rejek tiada ampun bagi mu dah... huhu...

No comments:

Post a Comment