Friday, December 14, 2012

jumaat yg indah part 2

salam peeps.....ari jumaat ari beriang ria bersama suami... jumaat jer dia cuti...bos dia bg cuti ari jumaat jer....kenal tk bos encik aim?kalau korg kenal encik aim, dah tentu korg kenal jugak bos dia....heh heh heh..*keliru ek....hahahhhaha

bersenang lenang di rumah berdua mmg best...hari yg selain dr hari jumaat pun aku bersenang lenang jugak..tp versi bersenang lenang home alone....tk best lgsg..membuta je la....tkpn online....

arini mood baik so aku masak tghari awl2...mase encik aim tgh siap2 nk gi solat jumaat, aku dh masuk dapur..masa aku tgh msk td hujan skejap..lebat jugak.... slalunye kalau hujan2 cmni perut mesti mudah lapar....esp laki aku la...betul pun tekaan bini, balik2 smyg jumaat je encik aim mengadu perut dia rase kosonggggggg jer...ok fine...! lapar la tu mksudnyer...nasib baik dh nk siap masak.... arini masak simple seperti biase...nk masak over apenyer kalau berdua je...buat penat je...lgpn encik aim suke masakan ringkas2 je...

ikan kisi goreng, dgg bakar beli kat pasar kuala besut td, kangkung goreng blacan super pedas, petai rebus smlm....cukup la utk tghari ni...huhu


bukan bini je senang hati...suami pun sama....perut dia kenyang....hati seronok...tetibe kuar umah cari penyapu... so sweeettttttt...... nanti sapu daun2 kering kt halaman rumah plak yer...pahtu potong rumput.....kalau ade lg rajin tu, blh la suami tlg masak utk dinner pulak...bini boleh tdo, tgk tv ngn online jer....hahahhahahahahaha...


thank u suami...............thank u soooooo 'muuuaaahhhhhhh'..........hihi...

No comments:

Post a Comment