Sunday, December 9, 2012

kenduri dan main mekap

hola sayangss...........seminggu ni mmg aku sgt busy.... balik je dr perak dan banting aritu, trus kertua di dapur...smlm gi wedding customer....customers sbnrnye sbb 2 org....nk letak gmbr pun tk best sbb dh nk penuh quota utk gmbr....mengong!awl2 berblog lu malas nk edit kecikkan size gmbor..sejak 2 menjak ni ni br rajin main kecik2 kn saiz gmbr dlu b4 upload...skrg padan muke!! tgh pikir just buat link ker atau nk beli space br utk pic.....emm...*pikir lagi..

sambil2 aku pikir ni, korg usha lu gmbr weddings smlm...


2 tier cake tu dah tentu dari amalia's chocolate n' cupcake

pengantin dan baju nyer yg super duper gorges!!!!

awak sgt cantik la aen....with or withour make up...

choc fountain candy buffet dan tentu dr amalia's chocolate n cupcake

and then dgn tak sempat makan *sedey, trus balik umah sbb kawan mintak tolong mekapkan dia utk majlis bertandang ke rumah pengantin lelaki.... mekap soft2 je... mcm mekap muke sndiri..tanpa cukur kening dan bulu mata pelesu.. huhu... terima kasih kepada adik sue dealova free lance mekap artist besut atas tips2 dan nasihat2...huhu... u're rock babe!! mesti semua mcm pelik, blh mekap org ker aku ni!!??? aku sendiri pun tk brape pasti..... hahaha

lps mekap trus rushing2 bertolak ke rumah pengantin lelaki....

baju merah sgt la gorges....ehem..baju biru tu pun same....hihi

yeahh!!!! ok la mekap tu kan...hahaha.....




balik umah br perasan aku pakai baju kurung same je mase kenduri kt perak...tudung je yg lain... dah baju tuy je yg tak payah iron...huhuhu... sekian terima kasih!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment