Thursday, December 27, 2012

moody...*ade aku kesah!

salam semua... harini bgn2 je badan rase sakit2...penat melampau keje semalam....dh tdo pun, bgn2 tdo tetap tak ilang penat nyer.. bile badan over penat, sakit2, lesu, lemah, longlai dan lemau, mood pun ke laut.. kalau ke laut blakang umh tkde hal sgt boleh catch up lagi...ni ke laut pasific hokey bukan laut cina selatan!!!!   *ape yg ko merepek ni cik kiah!!!??

hari ni bgn2 je membebel kat laki aku sbb aku tgk dia sedap je main game.... ni kes cemburu tgk laki bersenang lenang la nih.... hahaha... mntk dia tolong jemur kain pun payah.... sibuk main game.... malam smlm plak dia sedaaaaapppp je tgk ultraman... bini kehulu ke hilir kemas dapur... ni rase nk jadi raksasa gorgon nih!!!! syok sgt tgk ultraman, bini mntk angkat kulit durian letak luar umah pun tk bergerak....ralit tengok ULTRAMAN hokey!!!! bukan tgk bursa saham ke hape...!!!!! aarrrggggggghhhhhhhhh.....bini mood ngah ting tong dh........ mmg harus la jd raksasa!!! suka sgt tgk ultraman ek, meh bini jadi raksasa....!!!!! FIRE!!!!! *eh...raksasa pandai fire2 jugak ker mcm otoman?

harini masih rase penat...segala jenis mak nenek crepe ni mmg creepy... boleh bg untung, dan boleh buat si pembuat a.k.a saya, rasa seram sejuk mcm nak demam jugak... penat... zaman sekarang ni nk cr duit tu mudah tp penat la sbb duit kne cari banyak2... semua benda mahal kan...duit sikit2 tk best la nk hidup..... sbb tu ramai org laki sakit jiwa aku rase....pikir mcm2 perbelanjaan keluarga, nk bg mkn anak bini lagi.... blum lg bini mntk blanja shopping... hahaha... harus sakit jiwa jadi org laki yg tak brape nk kuat iman nyer.. aku rase sbb tu laki aku asal duk umah nk releks2 je, main game ngn tgk cite ultraman...nk releks2 kn otak slps seharian keje..... MASALAHNYEEEE....bini tk boleh tgk laki releks2 sbb bini pun tkde mase nk releks2 bagai!!!!! BINI KNE KEJE UTK SHOPPINGGGGG!!!!! uwwaaaaaaa....... RAKSASA GORGON DAH DATAAAAAANGGGG!!!!

sekian dlu sesi melepaskan penat utk hari ini....kalau ade part 2, akan disambung kembali selepas ini..hahahaha...daaaaa......

No comments:

Post a Comment