Tuesday, December 11, 2012

oohh...ramai suke gosip..

hola peeps.... tetibe sehari dua ni blog ni ramai yg jenguk.... semuanyer sbb aku ade tulis pasal isu farid kat link ini ... secara jujur nyer, aku tk brape minat sgt dgn gosip2... jarang tgk melodi kt tv3... bukan sbb prasan baik sweet nice sesangat, tp otak ngn jantung aku ni tk brape nk boleh hadam bab2 gosip ni....bile tak boleh hadam, maka otak akan duk pikir pasal tu smp 3-4 hari, mcm tu masalah aku pulak... bile otak duk pikir, darah pun akan lebih byk kluar masuk otak dan jantung...jantung akan berdebar2... ala... klu korg tak phm, korg pikir sal sembelit jer... perut tk hadam dgn cemerlang, maka sembelit pun dtg...cmtu la perumpamaan nyer...perumpamaan yg agak 'pengotor'... hahah...

kesimpulannyer, ramai org kite suke gosip rupenyer...adik2 aku pun sama..esp yg prasan artis korea, si camim ngok ngek...huhuhu.... aku? aku lbh suke buat hal aku jer... kdg2 ade la tgk/bace gosip... tkde la nmpk mcm tk tau sgt isu semasa....hahahha... laki aku? lagi teruk...dia buat hal dia je....tiap kali tgk cite, mesti dia duk sibuk tanye sape nama pelakon tu... farid kamil ngn diana daniel pun dia tak kenal lgsg hokey...dia kenal amy search jer....laki aku tu pelik punyer olang.....

tu je..daaa....

No comments:

Post a Comment