Tuesday, January 3, 2012

day 2: dr jerantut ke banting

salam all....huhuhu...esok nyer adalah tahun baru...so, aku dan laki aku harus la smp ke banting sblm midnight....sejak kawin ni, mmg tak penah mis lg smbut tahun baru kt kl/sel....tahun ni, encik jurahim memasang impian nk sambut new year kt pantai morib dgn mak n abah nyer...so, kene la smp umah awl sikit...sempat la rehat2 kt umh dlu before gi morib kan....

kitorg bertolak ke banting lepas mkn tngahari...perut kenyang tahap gaban smp aku tak mampu dh nk minum air wlpn tekak kering...ceh....!ni gara2 patin tempoyak ciksu...SEMUA NYA SALAH PATIN TEMPOYAK ITU!!! slain dr patin tempoyak, ada lg yg aku dapat dr ciksu..jeng jeng jeng.... hahah


ALHAMDULILLAH..... toce2 cikchu ucuk2!! huhu...... sayang!!!jom singgah jusco dlu!!! huhu

Gara2 dapat kupon free, perjalanan terase begitu menyeronokkan....laki aku yg sporting tu plak ckp nk singgah jusco bukit tinggi yg tersergam indah tu dlu (indah bg org yg banyak kupon free mcm aku...hahaha)..cam biase, bile dr jerantut, harus la melalui tol temerloh....cepat skit smp...pemandangan pun manyaaakkk baikk ooo....



heeeyyyyy!!!!! bukan amalia namanyer kalau tak gedik dalam kete!!!! bwahahahahha....

 


Sampai jusco bukit tinggi dlm pukul 6 ptg...laki aku bg mase sikit je utk aku pilih/beli brg...kene amik barang yg aku mula2 berkenan je then trus balik...ni gara2 nk kejar sambut tahun baru mlm ni....

i love u, jusco...hahahah

konon kat jusco berangan la makan sedap2...dapat mi tomyam black canyon ke cukup la... tp angan2 je la...dalam byk2 restoren dan kiosk2 kt jusco tu, hanya kiosk ni je yg die singgah....laki aku yg aku duk puji sporting td tu cuma blanje aku makan ni jer!!!!!!!! perli aku dlm lembut la tu...tahu la doraemon je yg suke dorayaki!!! ceh!!

sedaappp jgk...patut la doraemon suke...

asal sampai banting je. laki aku ni wajib la singgah kedai durian tepi jalan kt telok panglima garang ni....feveret la katekan....

semangat btul pilih durian...
Dlm kul 8 kot kitorg smp umah mak ngn abah....rehat2 jap...borak2 jap....trus siap2 nk gi sambut tahun baru kt morib....ajak mak, abah, ngan kunit skali (kunit = unit = roni = adik ipar aku)...sambut tahun baru ramai2 la br syok kan....abah plak tanak ikut sbb penat... cian abah....

mesti korg tertanyer2 aku beli ape ngn kupon jusco free tu kan...hihihi....nak buat mcm mane....dh ini bende pertama yg aku berkenan...amik yg ni je la....ader diskaun 20% , aku byr ngn kupon, then kene tambah duit sikit... kesimpulannyer, aku kuar jusco dgn senyum lebar...senyum lebar sikit je la...sbb blum puas ronda2 dlm jusco tp dh kene balik...huh!...tkpe la...yg penting dh dpt wedges baru...bwahahahahah...


tu je la....babay....huhuu

No comments:

Post a Comment