Saturday, January 7, 2012

oh yeah!! hidup mesti diteruskan...

sejak akhir2 ni, keinginan nk shopping tu dh kembali mengacau...ni la masalah jadi pompuan....asal tahun baru je semue bende nk baru...tudung baru, baju baru, kasut baru, mekap2 pun nk baru..wktu ni la suami2/pakwe2 akan main biskut chipsmore..now u see now u dont..! hahaha...wktu ni jgk dorg akan slalu out station atau overtime..sbb nyer nk lari dr karenah bini/awek masing2..hahah.!! TAPI... tu la indahnyer idup seorang pompuan...kami nak menyumbang kepada pendapatan negara la weiiiii.......hahahhaha....

dah penat jalan2, skrg mase utk bekerja pulak....tempahan kek dh banyak...alhamdulillah..pengantin skrg suke tempah skali harung je...mule2 nk tempah kek hantaran je, pastu trus je tempah kek utk mjlis potong kek dan coklat jgk....dan ade yg tempah utk majlis bertandang ke umah pengantin lelaki jgk....cukup lengkap semua..pakej je skali...kalau dipikir2 blk mmg senang klu tempah skaligus je...so skrg aku ngah ligat men-sketch design2 kek...tk byk perubahan yg blh dibuat sbb pengantin2 kat sini semue nyer nk design bunga2... belum ade yg brani tempah kek fondant dengan design gile2 ckit for wedding ni... semuenyer nk design romantik2... ala, klu aku kawin lg skali pun aku nk design kek ngn bunga2 jgk....ape kes nk kek kawin letak gajah, harimmau, tenuk bagai... pastu baju pengantin plak mcm penjaga zoo... tetamu2 plak wajib pakai kostum haiwan2 ekzotik ..hahah..*ye ye...sila la lempang saya supaya saya kembali ke alam nyata...

laki aku plak, arini br start serius wat keje..kete masuk tk henti2 plak arini...lori pun ade masuk...bagus..bagus...berusaha dgn lbh gigih yer darling...ayang teringin la nk beli baju color shocking pink yg kt kb mall....emmm...*smbil korek2 idung.....

nmpknyer semua bz ngn bola.....fb pun tetibe sunyi sepi...mlm ni pakcik arshad beli laksa penang...dinner aku mlm ni adalah laksa...hadoiiii......tringin nk mkn nasik tp pkcik arshad bg pilihan antara laksa penang atau nasik minyak je..ape kes mkn nasik minyak mlm2 buta ni dek non...letih btul...ni gara2 dia nk balik umah cpt sbb nk tgk bola...so die beli yg mmg ready made je kt kedai...aku mtk pakcik arshad tapau je la utk aku... malas la nk kuar phtu kene telan cepat2 nk kejar bola nyer pasal...kesian kt perut aku...tk tahu ler tahan smp kul brape laksa ni dlm perot...ade yg ajak wak aim gi ronggeng2 plak kt kedai mkn mane2 ni karang...

tu je la..laki aku pn dh balik...nk pegi peluk cium die yg bucuk tu jap...babay...

No comments:

Post a Comment