Tuesday, January 24, 2012

wedding najiah n hafizie...congrate dear!

hai semua...aku ni jarang la berpeluang pegi wedding customer...slalunyer tk sempat nak pegi wlpn teringin sgt2 nk pegi...eksaited la nk tgk bride n her wedding dress kan...nk tgk jgk pelamin gaya terkini kan.. tkde la nmpk mcm out-dated sgt aku ni wlpn dh lame kawin..huhu..yg paling best, nk tgk ngam tak wedding cake yang aku buat dgn keadaan majlis...antara wedding yg aku dan suami sempat pegi adalah wedding salah seorang customer yg cantik manis, najiah n her soulmate,hafizie..sbnarnyer wedding adik kawan aku pun smlm..ingat nk pegi kenduri umah kawan aku tu jgk, tp keadaan mata tak mengizinkan..ngantok yg amat..seksa btul bile 2 mlm tk tdo...sbb tu lps kenduri umah najiah, tk mampu dh nk pg kenduri umah kwn aku tu...sori ye lini...kebetulan lupe pulak nk bg pisau kek najiah mase dia dtg pick up cake..so, kne la pegi anta pisau kek tu dulu..kang tk pasal2 pengantin kene potong cake dgn tangan..waachhhaaa! ..hakhakhak

ok, jom kite tgk beberapa gambar yg aku sempat snap mase wedding najiah...

plamin mmg the best..im wondering najiah amik butik pengantin mane

hantaran najiah utk suami nyer....cantik tahap abad!!!!!!!!!! berkenan sgt!!

cantikkan??? cantikkan???? (kenapa harus begitu eksaited ni?...hihi)

cantikkkkkkkk......!!


dan..ini cupcake dr Amalia's choc n cupcake ..huhu..promote2..

suami najiah minat sgt bola kot kan...hihi
ni hantaran daripada suami utk isteri nyer yg cantik...

bile duduk dekat najiah, aku rase mcm aku ni gergasi plak...hahahahha...comeeeyyy sgt pengantin 2 org ni..

dan makanan nyer..perrrgggghhh...sedaaapppp!!...ni nasik aku...lupe nk snap gmbr nasik encik aim, dh mcm 3 org makan..kalah gunung everest!! haha... (teringat-ingat kt labu sira tu...sedapnyer....)

tapi sedih cikit sebab tak dapat tunggu majlis potong kek dorg berdua... meje kek warna purple mmg sgt cantik tp terlupe pulak nk snap gambar utk tnjuk kt korg.. huhu....istimewa utk tatapan korg, ni rupe kek yg aku buat utk najiah n hafizie... Ngam kan ngn konsep pelamin dan hantaran najiah... yeeeeeeeeaaaaaahhh!!!!!!!!!! I'm da best!!!! (prasan!)...hahahah




gmbr terbaru:
ok..ni gambar kawin dorg yg aku baru 'curik' kt FB najiah......credit to her official protographer yg super awesome!!!! mintak halal yer...hihihi





note utk najiah dan husband:


SELAMAT PENGANTIN BARU... ANDA BERDUA MEMANG PASANGAN YG COMEL...HIHI... SEMOGA RUMAHTANGGA SENTIASAAAAAAAA BAHAGIA, DILIMPAHI RAHMAT ALLAH, DAN KEKAL HINGGA KE SYURGA... MAY ALLAH BLESS U!

tu je...tata...

No comments:

Post a Comment