Tuesday, January 3, 2012

day 3: hari yg busy...busy la sgt...

masih lagi hari ke-3...balik saje dr wedding yg bertema merah tu, aku trus cr port best kemudian membuta smp ptg..perkara wajib bile blk banting adalah 100plus n membuta...kenape yer banting panas lain mcm..kilang byk kot....laki aku plak mmg jenis manusia rajin tahap abad...balik je dr kenduri, trus siap2 nk merempit.... rempit- merempit mmg keje wajib dia buat bile balik banting.... hahahhha..... ayat mcm ganas giler kan.... die merempit ngn mesin rumput je.... tua2 bangka cmtu tkkn nk merempit ngn motor lg kot... kne gelak ngn mat rempit lain je... hakhakhak

elok je encik jurahim siap merempit, aku pun bgn tdo....kat banting ni mmg aku kuat tido... badan aku tak tahan panas.... sblm aku bertukar jadi naga tasik chini, baik aku berhibernasi.....hahahahah...bgn2 tdo je trus gi jalan2 blakang umah nenek....laki aku cam biase la...asal depan bini je nk tnjuk betapa hebatnyer skill dia panjat pokok rambutan nenek....tk sedar2 lg diri tu dh berat berganda...seksa btul aku tgk pokok rambutan tu menahan berat encik jurahim..hahah...

pakwe makwe ni mmg sehati sejiwa...huhuhu

seronok jgk ade pokok rambutan sekeliling umah yer...

prangai pelik laki aku ni, tiap kali mkn rambutan je buat bunyi 'uukk uukkk akkk akkk'..baru panjat pokok la katekan..haha..korang rase bunyi ape.... (nak sebut pun tk tergamak)..hahahha

nama saya siti payung....saye single n available.....nk berkenalan blh?... koling koling la i yer.. (hahahhaha)

malam nyer pulak, laki aku ajak gi shah alam.... ronda2 uptown shah alam, teringat kat zaman muda remaja dlu....


skrg ni, bile dh jadi laki bini ni, ronda2 uptown sambil peluk2 bahu dan pegang2 tangan pun best jugak kan... blh berangan jadi budak2 uitm shah alam yg ngah couple..yang penting halal...huhu...laki aku ni smp2 je kt uptown trus cr kedai belt...dh lame duk berbunyi nk beli belt murah2 utk pakai wat keje....blum ape2 die dh rempat dlu satu belt...huh!nafsu shopping mengalahkan pmpuan...tak menyabar!

tengah memilih...

pantang tengok pameran kete!

tetibe nk berurut kaki plak dia...dh siap urut baru berbunyi cakap bini urut kt umah lagi sodaap...mmg la yg free lg sodap... berurut kaki kt sini mau rm30 terbang...! huhu

sape2 nk beli beg skolah anak ngn harga murah, leh la dtg uptown shah alam


dan aku plak harus la ke kedai tudung..hahahhaha.....bukan amalia la kalau tak lepak kedai tudung kan..hakhakhak...




kalau pegi uptown, aku ngn laki aku mmg akan makan steamboat..wlpn perut masing2 dh membulat, tp kene makan jgk steamboat uptown..kalau tak mkn steamboat uptown mmg rase taknak balik..hihi


MEROKOK MEMBAHAYAKAN KESIHATAN LA, WAK AIM!!!

Aku berjaya rembat 2 helai inner neck n dua helai pashmina..hahahhha...hati pun manyak senang... malam ni boleh tido dgn lena...


laki aku pun tido ngn lena jgk sbb dh dapat beli belt murah yg dia dh lama duk mengidam nk beli... haha



sekian...trima kaseyyyyy!!! babay...


No comments:

Post a Comment