Wednesday, January 18, 2012

hadiah utk teh..happy birthday teh!!!

salam semua....16 jan aritu genap la umur teh 18 tahun setengah..hahahhaha.......dlm entri lepas dh cite sal misi cr hadiah teh...so, jom kite tgk ape yg aku beli utk teh.....aku tolong beli je la...tp sbenarnyer share2 ngn suami dan adik2 aku yg lain..ayah pun bg duit jgk utk beli hadiah teh bg pihak dia skali...hihi..

yes.....skrg ni, teh pun dah nampak cam iras2 erra fazira dah...mcm aku jgk la.....hikhikhik...

bg pihak pakcik arshad, aku pilih kain sutera design baru utk teh...aku, suami ngn adik2 plak pakat beli tudung sutera batik..

lepas ni, teh dh blh jadi mcm makcik baju merah tu la....hihihi

bithday harusla ade kad ngn music lagu happy bithday kan...

oleh kerana kereta wat hal mlm2 buta kt KB, kitorg smp umah dlm pukul 12.45 mlm (pagi)..dah masuk 16 jan dh...so, aku sangkut hadiah2 teh tu kt pintu bilik teh...mesti teh terkejut shock surprise bgn2 esok pagi..hahahha.....


happy birthday teh!!.....semoga panjang umur dan dimurahkan rezki...terima kasih kerana menjadi ibu yg baik pada along dan adik2...dan terima kasih banyak2 kerana menjaga ayah dengan sempurna... May Allah bless u.....mmmuuuuuaaahhhhhss.......

No comments:

Post a Comment