Saturday, January 7, 2012

day 7: balik besut!! yeayy....

hari yg agak memenatkan...slain drpd perjalanan yg panjang, beratus2 kilometer, harus singgah di beberapa tempat sblm balik..haiyaa....mula2 kene gi bangi dlu utk beli barang2 baking, tempat yg paling menyeronokkan bg puan amalia, dan paling bosan bg encik zurahim..hahahha...tk kisah la..yg penting aku suke...encik zurahim blh tunggu dlm kete diam2 sambil hisap rokok...agak2 abih sekotak dua, blh la kite ke destinasi seterusnyer..hahahaha...banting ke bangi agak jauh jgk...tu pun tk termasuk berhenti beli rokok (rokok lg..), beli air, pam tayar, amik duit daaaaannn macam2...semue nk buat arini...sambil2 tunggu encik zurahim pam tayar, sempat la jgk posing2 se das dua dlm kete.....hakhakahkakakakakka...



selesai beli barang2 baking, harus ke tesco ampang pulak cari fresh fruit utk pavlova..sambil2 tu blh la dinner kt sini je....tak payah nk berhenti kedai makan mane2 dh otw balik besut nnt...


dan....... terima kasey yg tidak terhingga kepada suami saya yg bertungkus lumus amik gambar bini yg tengah makan utk membuktikan kpd org ramai betapa 'buruk lantak' nya saya pada ketika ini..... yeaahhh!







selesai saje urusan kt tesco ampang, maka perjalanan diteruskan ke destinasi seterusnyer iaitu cik tutti frutti... oleh kerana aku seorang je yg turun, encik zurahim plak tunggu dlm kete, maka nye saya telah di suwit2 oleh beberapa org lelaki yg tgh minum2 kt restoren sbelah tutti frutti tu....nmpk nyer saham masih ade wlpn saiz dah berganda dan berstatus bini org.... adakah anda rabun wahai lelaki2 yg tgh minum??? emm...tk kisah la, yg penting cik tutti sudah berada di dlm genggaman... bwahahahhahahha..... kali ni, perisa plain yougurt, choc, n red velvet menjadi pilihan beta...perisa red vlvet tu feveret encik zurahim...aku lbh suke plain yougurt yg color putih tu je..huhu..



kitorg bertolak dr kl lebih kurang dlm pukul 9.30 mlm...kali ni tkde singgah mane2 dh...kesian laki aku penat drive...smp kt gua musang dia dh btul2 penat dan mengantuk so terpaksa berhenti tido dlu kt gua musang tu...dia tdo 2 jam kat situ pastu trus smbg perjalanan ke besut....kitorg smp betul2 wktu azan subuh...smp2 je trus smayang subuh pastu trus scuba diving atas katil smp pukul 12...hahahhahaa... 

sekian cerita balik kmpung utk kali ini....trimas!!


No comments:

Post a Comment