Friday, January 13, 2012

sudah semakin maju ke?

(ni cite smlm...)

salam semua cayang2 kitewww....(tetibe ikut spelling budak2)...hari ni kan for the first time (bohong la tu 1st time..) aku kene tinggal kt encik zurahim pagi2 td..slalu nyer kitorg kuar gi sarapan same2..dia 'bengkek' ngan aku sbb aku masuk tido lmbt smlm dan hasilnyer, aku teerrr-bgn lewat arini...lmbt sgt ke aku masuk tdo kalau kul 5.30 pg??e...tk lewat sgt kan...hihihi..bukan salah aku sbnrnyer aku masuk tdo lmbt...semua salah camim...jahat camim nih...tkpe sayang, biar yaa tumbuk camim sedebuk....bbuusshh!!!.. ni gara2 teman camim layan cite korea la nih...konon nk kuar minum air jap je kt daput, last2 tersangkut depan letop....debuk camim 3 kali lg...ddduuukkkk...!!! duchhhhhh!!!! dushhhhhh!!! dan tampar camim skali...paaannnnnggg!!!!! (huh! puas hati...!)

ptg td salah sorg customer aku yg comel gtau ade secret recipe br bukak kt jerteh...tetibe tekak, perut, dan usus ni gatal mengalahkan org mengidam sulong....malu je klau org tau baker pun blh terlebey eksaited bile dgr ade secret recipe br bukak arini kt jerteh...(..yg penting mrs Lau ckp kek2 from amalia's lebih sedap dr SR..daaaannn..sy yakin Lau amat serius dgn pujian itu serta tiade unsur2 bodek di sini..kan Lau..?..hahah)....bukan secret recipe je, beberape kedai lain dan supermarket Pantai Timur yg berhampiran SR pun launching arini...so arini, jerteh umpama pesta muda mudi...aku, laki aku, dan camim ngok ngek pun saje2 je pegi utk meramaikan majlis..hahah...

nmpknyer bertambah satu lg supermarket kt bumi jerteh...bagus..bagus....

ko nmpk gergasi yg interprem tu....tu la camim the giant!!..hahahah

uncle2 unty2 dh bz beli limau....tak sabar la nk ber gong xi fatt choi..(walau hakikatnyer tak layak trima angpow dh thn ni..emm..)

ramai btul....ramai melepak je pun..beli nyer idak..huhu

pakcik ni mmg pantang tgk kedai hp...


sempat la wat sesi gedik2 ngn wak aim mntk blanje kek secret recipe sepotong... duit sendiri kedekut giler..rm6 lbh je pun..tp kedekut tahap abad nk beli utk sndiri makan..simpan duit la wei..aku nk beli baju ni..ade berkenan beberapa helai baju kt butik ni...bwahahaha...

choc indulgent cake....nak buat sndiri malas..beli je la...ahahha...sape2 nk rase choc indulgen versi amalia's, blh klik SINI !! sedaaappp jgk...!!*promot promot..huhu

Tadi wak aim dah berbunyi, sejak bile bini die kembali ke dunia lame yg suke shopping tu...dia ckp, aritu penyakit aku ni dh senyap skejap..last2 skrg ni penyakit tu dtg balik...haha..ala....kate nk bini sentiase ceria dan happy kan...bwahahahha

skejap je duk jertih...lps tu trus lepak kt kopitiam...lepak smp kene halau kat pekerja kopitiam tu...org dh bg resit, tak reti2 nak balik ke budak!!

eleehh.....tak teenagers btul la pekerja2 kopitiam nih...awal lagi kok!!

muka tak puas hati ngan megi tomyam kopitiam ni...

tak puas hati sgt!!!

giant...giant...giant...(agak2 dh cukup ke 44 kali?)

sedap tak sedap..makan tetap makan...

garang tak muka marah...ggrrrrr.....nape awak buat megi tak sedap utk suami saye hah!!! (ade bini malas masak sape suruh!!)

erk...!

tu je la...malas dh nak taip..huhu..luv u all...mmmmuuuaaahhhhsss......

tata

2 comments:

EdaManAli said...

mungkin kah nnt Jusco pulak??

Amalia Zurahim said...

Jusco????????? Lazaaat nye klu jusco btul2 ada kt besut..huhuhu

Post a Comment