Thursday, April 28, 2011

DADALI-DI SAAT AKU MENCINTAIMU.. tibe2 rase nak dengar lagu tangkap leleh... HAHA

sehari dua ni, aku suke plak tgk video band dari indon ni..DADALI name grup nyer..actly aku tak kenal pun group ni..maaf yer die hard fan Dadali..hhihihi...aku ni mmg ketinggalan zaman la klu bab2 music ni..... tak up to date langsung..klu tibe2 rase nk nyanyi, mesti nyanyi lagu2 lame cam lagu isabella ker..lagu2 zaman muda datok CT ker...takpun lagu patriotik yang "Puji dan syukur pada Ilahi...AnugerahNya tiada terhingga..." (aku lupe plak tajuk lagu ni....hihi)...takpun bile datang angin kus-kus, aku nyanyi lagu Tan Sri P-Ramlee ngan istrinye Puan Sri Saloma.lagu bulan dipagar bintang la...lagu tanye same pokok la...klu laki aku dgr aku nyanyi, klu mood die orait, dia akan sambung lirik lagu yg aku nyanyi tu..(aku bersedia utk tadah telinga je la..huhuhu...)..klu tanye lagu2 baru kt aku,mmg aku tak brape nk pasti..(T o T)v... *malu..*malu...tp smlm adik aku, si capik (bukan si Capek!!!!!) perkenalkan satu lagu kat aku...emmmm...not bad...tapi tangkap meleleh2 cikit....hihihi....korang cube dgr...taktau la korang suke ke tak...tp 'torai' korang dongar...klu yg ngah cintan cintun tu mesti suke...klu yang ngah frust tu,msti lagi suke lagu ni...yg aku pasti, lagu ni mmg digilai anak2 remaja sekarang..(agaknyer sbb aku ni masih remaja lagi...sbb tu aku pun suke lagu ni..hakhakahak..)..k la....korang dgr yer....




No comments:

Post a Comment