Saturday, April 16, 2011

untuk adik2 tercinta yang prasan korea...

hai semua..!!ok...aku tau korg rase nk muntah bile bace tajuk entri aku kali ni..aku tahu dan aku faham keadaan korg sekarang..sbb aku pun mengalami perasan yg same...sgt nk muntah...hahhaha....tp kerana mengenangkan kasih syg yang tak berbelah bahagi pada adik2 boy aku ni (wlpn perasan korea..), aku ngn adik girl aku, asma pn merelakan diri membuat makanan korea untuk mereka2 ini supaya mereka2 ini dpt la feel ckit2 jd org korea kan...untuk capik n camim yg prasan muke cam plakon korea, sila telan makanan korea ni sampai abis!!!!makanan korea ape yer yg aku n asma masak kali ni......jeng....jeng...jeng........

KIMBAB!!!!!(kt jepun panggil sushi)..yg 4 biji besar bentuk cam segi 3 tu adalah onigiri..

DDUKBOKI (spicy rice cake)..mknan ni cam snek la kat korea...cam rojak kot klu kt msia ni..hihi

Jom kite tgk wajah2 girang insan2 terpilih yang dapat makan makanan korea ni...hihihi....

bile dah namenyer masakan korea, dua manusia ni mmg akan sgt eksaited..tgk gmbr pn dh tau betapa eksaited nyer dua org manusia ni berangan nk jadi model KIMBAB..eemm...layan je la...

teh sgt menggemari ddukboki..smp muncung2 mulut tu..hihihi

teh ngan ddukboki nyer..eheh!!

mamam...mamam...

kimbab yang best dan sehat...


encik suami ku sayang yg baru sampai dr banting..pun suke dukkboki..hihihi..

pakcik arshad pun suke ddukbokki..hihihi..tp pakcik arshad kurang suke kimbab...tktau la nape...nape ek..??hihi

mamam ramai2 sgt la best.....

mamam sambil bergelak ketawa dan bergurau senda...mknan yg tak brape sedap pn akan rase sedap...hihi

sambil mamam sambil borak2...itu la nikmat sebenar hidup berkeluarga....

kepada sape2 yang nk blaja wat kimbab n ddukboki stail amalia dan asma ni, sila terus setia bersama amalia's sweet story ek...nnt aku bg tutorial serba ringkas kt korang sebagai tanda kasih sayang aku kt korang pulak wahai reader2 ku sekalian..hihihi...

p/s: to caheed, along berharap sgt caheed pn ader mase ni...hihihi..along miss u so much my dear lil youngest brother...


No comments:

Post a Comment