Monday, April 25, 2011

mata makin berat...batang mancis pn takleh tolong..

hey u.....(ceh!!!tak reti bg salam ka..??!!)...Assalamualaikum semua!!!!!!!salam satu malaysia..*lalok...lalok....dah lame ek aku tak update blog bucuk ni...dlm seminggu due ni rezki murah sgt..Alhamdulillah...yang bestnyer wet masuk...tapi penatnyer ya ampun...semalam tak tido langsung...siapkan tempahan coklat utk birthday party anak kawan..lepas wat coklat,sambung wat fondant utk tempahan cupcake plak...aku cume tido lepas azan subuh jer..tu pn tdo kejap jer...kul 8 dh bgn balik utk wat cupcake coklat moist..yang tak best nyer, smp skrg mata aku ngantok jer...ni pn cilok jap..patutnyer sambung wat coklat...tp mata aku ni klu sendal ngn batang mancis pun blh patah batang mancis tu..kene sendal ngan garpu kot..hakhakhgakjhk...nk pejam jer...(*aku dh terpejam ni...)....k la, aku nk blah dlu la...aku nk rancang aktiviti aku esok...ceh..cam padat jgk aktiviti esok ni...uwaaaa.......babay...

No comments:

Post a Comment