Monday, April 4, 2011

kesunyian....(bukan kegersangan!!huhu)

hai semua....sori smlm tak anta briter...bz wat coklat utk customer...hihi...tapi aku windu tau kt korg....rindu bangaaaat!!!!hihihi...arini ari ahad...capik n camim dh blk ke uni masing2..capik blk mlm semalam..camim plak blk pg td...asma plak dh start elektif kt hospital kb...ayah ngn teh plak pg keje...tinggal la aku ngan en.suami je kt umah....emmmmm....sungguh sunyi dan sepi umah ni tanpa semua org......kan best klu semue nyer ader....nasib baik la en.suami masih setia menemani istrinyer ni..hihihi...pg2 td aku, en.suami, dan camim gi sarapan kt kedai ikan bakar pok nasir..kedai makan ni mmg tip top!!!aku btul2 tergila2 kan pok nasir...eeeeehhhhhh.....ooopppppsssssss.....aku tergila2 kan ikan dan ayam bakar pok nasir la..hihihi...bukan aku sorg jer, aku rase hampir seluruh penduduk besut ni duk terbayang2 kesedapan dan keenakkan dan kelazatan dan ke-best-an ikan/ ayam bakar pok nasir...nnt la aku amik gmbr kedai pok nasir tuh utk tatapan korg...kot2 la ader yg nk melancong kt besut, blh la korg usha2 kedai mkn ni....hah!!!korg wat muke annoying ye bile aku ckp melancong kt besut...korg ingt besut ni tak kool ek...eeellloooo...pulau phentian a.k.a perhentian island tu terletak dlm daerah BESUT ye!!! huh!!! *mode bangga gler ckitt..hihi... lps sarapan ikan bakar, kitorg bertiga trus gi jerteh...husband nk cr barang utk projek die, camim plak nk tukar bateri jam...dh slesai semue keje kt jerteh, kitorg pn balik...camim pn bertolak blk ke uni die...umah pn semakin sunyi...tak sangka adik2 aku dh besar...masing2 ader tugas dan tanggungjawab masing2...kan best klu dorg kecik lg....mesti umah ni ceria je ngan kebisingan dorg....emmm...tkpe la....harap2 tk lame lg ader budak kecik kt umh ni...tlg doa2 kan yer....hihi...babay...

No comments:

Post a Comment