Saturday, April 16, 2011

rindu....

elo...elo...roger..roger...hihihihi....arini aku dh kat besut lagi...aritu balik banting 5 hari sbb en.suami ader keje, beli2 mesin utk projek die...aku plak sbg seorg istri yg kiut dan taat, ikut la jgk die balik banting...kot2 la dpt shawl sehelai due pn puas ati dah..hahahha....takde la..sbnrnyer aku ikut sbb aku rindu jgk kt kmpg halaman kat banting...rindu jgk kat mak pak mertua aku yg encem n comel tu...rindu jgk kat ceplos...(ceplos???!!!!).. takpe2..nnt aku kenalkan kt korg sape ceplos yg aku rindui tu..hakhakhak.. kla...cakap banyak pn tak gune... korang tgk je la gmbr2 kat bawah...hihihi

tempat lepaK aku ptg2...aku sgt2 la rindu tmpt lepak aku yg nyaman dan kool ni..rase cm princess ble duk cni.hihii

my 2nd home...rindu kat umah ni....

umah nenek mertua...sblh umah mak mertua aku tu je..hihi

umh nek Nung (bkn name dlm ic) blkg umh mak mertua aku..camne dpt name nek nung??!!! sbb nenek ni suke termeNUNG bwh umh..hahaha..tu mak mertua aku la tu yg beri gelaran ni..hahah..

aku rindu rumput yg ijau dan cantik cam kapet ni

haa!! ni la CEPLOS.....!!! si ketiak bucuk yg suke tido..hahah...satu lg tabiat ceplos ni, bile org mkn je die pun akan sebuk2 la jgk kat meje makan wlpn die dh kenyang...nyampah aku kt ko ni ceplos...




aritu mase balik banting, sempat la jgk aku dan encik suami melepaskan rindu kat sate pantai morib.... giler best lepak mlm2 sambil memenuhkan perut kesayangan kitorg nih..hahahha....sblm ni aku tunjuk tmpt lepak yg best kat besut...kali ni aku tnjuk antara tempat lepak yg paling best n sempoi kat banting plak...PANTAI MORIB!!!hihihi


udara pantai kt sini mmg la best..huhuhu..

ABC yg super best dan kiut...sekiut org yg order..hakhakhak

sup ekor utk encik suami....mi sup yg penuh ngn sayur utk puan istri..hihihi

inilah yg paling menawan kalbu bile lepak kat morib ni...kat cni byk gak kedai sate tp klu korg nk mamam sate sedap giler, korg cari restoren JUWITA ek..sate kt situ mmg tip top...huhu

mi sup aku yg best!!!!


kalau pegi banting, jgn lupe singgah kedai tudung...kat cni mmg best klu nk shopping tudung..ahahhaha...dan jgn lupe ke pantai morib mkn sate....SEMPOI!!!! serius korg akan puas ati...babay....

No comments:

Post a Comment