Friday, April 29, 2011

prince william+kate royal wedding

hai all...arini cam gempak giler kan kat London...bakal-pakwe-tak-jadi aku kawin kot..ehhh silap plak..hahahhaa....bakal king kawin kot...mesti la ke-gempakkan tu dh jadi tahap giler..kawin plak ngn cik Kate...(dah kne panggil princess kate la dh wktu ni)...wanita dr kelas pertengahan je..ader iras2 cite cinderella dh tu kan..beza nyer Cik Kate tu tak ilang kasut kaca jer..hihih...aku rase lebih separuh la rakyat msia duk tunggu depan tv nk tgk majlis bersejarah giler (giler lagi..) tu..dulu mase kecik2 penah jgk la berangan nk jadi cam cinderella, kawin ngn putra raje mat saleh..klu berangan kawin ngn anak raja mlayu tak jadi cinderella la plak..tu dah jadi putri Hang Li Po..hihi..yang lucunyer mase tu, klu anak raje mat saleh ni, aku kenal prince william je la ngn adik die prince harry..tp harry lbh muda dr aku...so, berangan kawin ngn prince william je la..hahahah...*bengong...skrg ni klu bagi free pn aku tanak..cukup la ngn putra ZURAHIM...dpt putra ZURAHIM pn dah sgt2 membahagiakan..korg sanggup ke hidup dlm dunia yg penuh protokol??!!!nk gi shopping sndiri pn xlh..nk mkn gelojoh pn xlh...aktiviti harian kene ikut jadual yg dh diatur..korg sanggup ker?...tepuk dada tanye diri sndiri ek..hihi..emmm...teringat kat mendiang putri diana@ibu putra willy dulu kan..kesian die..ape2 pn Cik Kate nmpk sgt baik..cun plak tu..so kite wish same2 dorg happy2 slalu forever n ever..orait....jom kite tgk wktu dorg bertukar2 ikrar...jom..jom...



Aku teringin nk tgk majlis tari-menari dorang....tv umah aku ader problem la plak...arap tgk kat tenet jer ni...agak2 cam cite fairy tales tak majlis tari menari dorang tu...???

p/s: mase aku blaja kt british malaysian institute (BMI) dulu, aku penah jumpe ngn prince edward (klu aku tak silapla..terkonfius plak ngn prince andrew) dan istrinyer yg ader cikit2 iras putri diana (cikiiit je la...)....prince edward ni pakcik prince william...die dtg wat lawatan kat BMI..aku ingat lagi, die tanye aku mane lebih baik, blaja gune komputer mcm e-learning tu ker atau blaja dlm kelas cam biase.aku jwb ape ek mase tu..ingat2 lupe plak....ala...lupe plak mase tu nk mtk prince edward send my regard to prince willy..hahahha....

tamat sudah....babay!!!!

No comments:

Post a Comment