Sunday, January 6, 2013

bila masa dan wang mencemburui kita..

tajuk mcm drama melayu....harini gi jertih beli barang2 keperluan perniagaan saya...mcm biase, suami jd driver....sejak kawin ni, ahkak malas btul nk bwk kereta sndiri...especially kalau kwsn sesak2...malassssnyerrr.....kesian jugak kt suami, slalu lmbt start keje...tp kesian dlm hati je la...esok2 buat lagi....hak hak hak...

untuk tahun 2013 ni, ade beberapa barang yg menjadi idaman..kalau boleh, naaaaaakkkk jugak beli.... tp tgk la cmne...hah, barang apa??!! pssstttt, aku gitau satu... it's  air brush machine...huhuhuhu..

andai engkau kumiliki..........mana janji mu yg sejati.....*tetibe lagu shima pulak...

amboihhhhh!!! over ko jahhhh...... terus nak yang ni.....???!!!! dream high ok!!! buat impian kne la besar... baru usaha tu besar...... its impian btw bukan angan2..wlpn hakikatnyer impian dan angan2 tu benda nk dekat sama.... hihihi... klu dapat yg ni, aku nk tdo sblh dia je mlm2...laki aku biar tido sblh bantal golek....
tantekkkkkk nyer awoookkk....

ok...tkyh la over sgt ye dok....tak dapat yg gmbr 1st tu, dapat yg gmbr second, cik adik yg putih melepak tu pun orait dahhhh....ckup puas hati dah....emmmmm.....

dear sultan brunei, bolehkah kira nyer tuanku hadiahkan patik mesin air brush ini.....harga mesin ni jauh lebih murah dr dinner tuanku (agaknyer la..).....menjunjung kasih tuanku.... *hihihihih...

nak masuk dapur dah....dh defrost kot daging kisar jenama abg ramly patik..*tetibe

daaaaa........

p/s: hidup dengan meminta2 mmg takkan senang.....apatah lagi nak kaya...... usaha tangga kejayaan!


2 comments:

Zira Aziz said...

moga bisnes yaya makin berkembang..nnt blh hire driver..hikhik

Amalia Zurahim said...

hahahhaa...ok zira...cadangan diterima...hihihihii

Post a Comment