Friday, January 4, 2013

jumaat yg releks..

harini hari jumaat.....capik dh balik uitm pagi2 td...dia nk final exam dah isnin ni...sbb final la dia dh gedik2 cari bini tuh..hahaha... capik balik uitm, camim pulak yg gnti balik rumah....camim cam biase la..bergolek dlm bilik tgk cite korea mcm dugong...kluar cari makan jap kat dapur, phtu masuk bergolek lagi depan letop mcm ikan paus bunting pulak....that is camim.... hahahaha

pg tadi camim breakfast ngn capik...cam biase la..tiap2 pagi jumaat, budak2 tu gi kubur arwah ummi dlu... lps gi kubur dorg gi sarapan....klu kbetulan terserempak ngn ayah kt kubur, dorg pg sarapan ngn ayah...dh save duit sarapan kt situ bile pg ngan ayah...hahaha... aku plak kluar sarapan nk encik aim...tkde selera la nk makan pape ....mcm bosan jer....aku makan mi grg dgn ayam grg je sketul ...laki aku mkn nasik lemak lauk telur mata.. masing2 tandus idea nk mamam ape...

tengahari ni plak laki aku ngade nk mkn megi tomyam..tk adventure lgsg laki aku ni klu bab mkn...mntk bini buatkan megi tomyam..pdhl klu dia buat sendiri lg sedap...elok je aku nk start msk megi, camim yg bertapa dlm bilik kluar nk mkn megi jugak....last2 camim yg take over buat megi tomyam tu, his feveret... slain tu aku grg kopok lekor yg camim beli smlm kt seberang takir,KT..phtu camim grg kepak ayam ayamas pulak...emmm... tu je la lunch kitorg.... senang!

utk dinner mlm ni ingat nk buat spageti.. tp kne masak jugak nasik utk encik aim tu..dia mane2 pun nk nasik...hadoiii... tk adventure sgh..kne ajak camim gi supermarket beli bahan2 dlu ni... mlm karang nk buat carrot walnut cake yg org tempah pulak...yeah!

thank u for reading.....daa....

No comments:

Post a Comment