Thursday, January 3, 2013

khamis dah?!

bangun2 pagi termenung jap, berangan jap...golek2 peram2 dlm selimut....yeahhh..nikmat sungguh..and the sound of the rain drop,emmm....merduuuu nyeeeerrrr...pejam mata dan tarik selimut dgn lebih tenang...TETIBE............!!!!!!!!!!!!!!!

waaaaaa...... tgk jam...dah lambat...laki aku request nk breakfast nasik goreng!!! cepat2 masuk dapur..... sekelip mata sahaja...tadaaaaaaa!!!!!!! eeeuuuwwww...genius nyer syayeeee......*kelip2 mata


kalau u all ade bace entri lame2 mesti tau nasik ape tu..haahhaha......yesss!! 'nasik goreng bini malas' namanyer... kali ni ltk blackpaper chicken sosej, capsicum, nenas tin..yg lain biase la, bwg merah,bwg putih, bwg besar holland dgn cili api... kan senang je buat nasik grg...tk smp 15 min pun...


untuk lunch plak...aku cuma panaskan pizza dan mushroom soup smlm....mkn ni je la...aku sorg kok! home alone tghari ni...



erkkk....saje je zoom pizza tu, nk gtau aku tmbh mozarella cheese...hahahahaha...gemok! gemok!...



zoom gmbr soup jugak.....sbb aku letak mozarela cheese jugak dlm soup aku....hahahhaa.... cun!...cun! a bowl of hot mushroom soup in a rainy day...perfect!



untuk dinner mlm ni tktau nak masak ape...laki mintak nasik....harus masak nasik jugak mlm ni...tp bini jemu la mkn nasik....tktau nk masak ape......harus tdo ni....untuk cari ilhaaaammmm......(alasan nk tdo baek punyer..hahah)


2 comments:

combi said...

sweet nye kalo da bersuami..wink* ;)

Amalia Zurahim said...

sweet ke?!! hihihi...biase2 je combi..blum kawin pun best jugak...hihi

Post a Comment