Tuesday, January 1, 2013

mlm tahun baru

fuyyo...dah tahun 2013 la hari ni....mcm pelik2 je nak sebut 2013 sbb dh setahun duk guna '2012'... tahun lepas sambut tahun baru kat banting...kluar gi pantai morib sambut thn baru dengan suami, mak mertua dan adik ipar...sambil tgk bunga api sambil suap sate penuh mulut....seronok....bunga api bertali arus...org ramai sesak penuh satu pantai morib...dgn jem lagi....tp seronok....happening...ok..tu cite sambutan thn baru 2012.. sambutan tahun baru 2013???


emmm..nak cite pun malas...boring yg amat tahun baru kali ni....duk dapur je...no sate..no bunga api...yaang ade hanya dapur, periuk belanga, dan yang sewaktu dengan nyer....yang best nyer cuma satu, suami masuk dapur jadi masterchef mlm tahun baru kali ni....hahahahah....


bini tertidur akibat satu mlm yg sblm tu tk tdo langsung... tertido dr petang..lps magrib baru terjaga...tu pun sbb laki aku kejut utk smyg magrib.... dh slesai solat tgk laki aku duk keletung keletang kat dapur...fuyyoooo! en aim nak masak tuyy!...hihihi...kesian la...lapar la tu..bini tggu isyak jap, phtu masuk dapur buat pape yg patut.. kesian plak tgk laki berperang sorg2 kat dapur tu...

hebakk suami saya.. sementara tunggu nasik masak, dia goreng baby kailan oyster... hebak..hebak....



  sambil masak baby kailan, encik aim goreng kepak ayam ngan wonton skali...hebak..hebak....



bini pun nak la hebak jugak.....bini buat wonton seafud soup letak cendawan korea dgn sotong lembik...awesomeee!!!!


ni la sambutan mlm tahun baru encik aim dan isterinyer cik kiah...hahhahaha.....seronok jugak bila suami masuk dapur jarang2 bile tgk bini terlampau penat.....hari ni nak buat2 penat la....jadi ke tak taktik nih ek???!! huhuhu....



2 comments:

Cinta hazanis said...

untung suami sis dapat isteri yg pndai masak. :)

Amalia Zurahim said...

waaa....adik lawa jenguk blog akak....*blushing skejap....hihihi..thank u darling...

Post a Comment