Wednesday, January 16, 2013

today and tomorrow...

takde idea nk taruk tajuk mende...bantai je la janji ade..hari ni aku tkde tempahan...rehat sahaja... dan reply msg2 customer.... memandangkan badan rase 'agak' menaik je sejak akhir2 ni... jenuh la kumpul kekuatan untuk gi zumba classs... slalu suka sgt bersenam tp mood sekarang sgt la ting tong...otak berat pikir byk benda.... badan pulak jadi mangsa... ni la akibat kalau mood masak mengebu2..ngan aku2 skali jadi gebu... bersenam malas!!!! hadoiii....

tadi dlm kul 4.30 ptg aku masuk dapur... tkde la lapar sgt tp rase nk makan...tgk ade roti...nyum..nyum.. bukak2 peti pulak nmpk ade mcm2..... dr membazir (alasan baik punyer!), aku buatla pizza roti gardenia utk sndiri makan...buat dalam 3 keping...

vege!!! everywhere!!!!! i like!

indah betul rupenyer....konon buat lebih nak anta kt laki aku, tp laki aku tk brape gemar sgt cheese! so aku decide...emmmm...takyah anta lar....hihihih

nk workout lama mana ni utk hilangkan cheese yg telah masuk dlm badan beta tu yer..hihihi

lapar tak lapar abih jugak 2 keping.....aku dah agak dah, kalau tk muntah mase berzumba, pasti pancit....mane boleh makan dlm 2 jam before workout...gilo ke hape! tp nafsu mengatasi segala-gala nyer...kul 5.10 ptg aku start makan..campur ngan tempoh kunyah dan telan 2 keping roti, dlm kul 5.25 ptg br siap mkn...trus bersiap2 kluar umah ke fitness centre yg start kul 5.30...yes, saya terlambat...

lompat!!!! haiyaaahhhhh!!!! (pic from google)


eemmm....andaianku benar belaka (lagu plak dahh!)......blum pape aku dah pancit...kejap2 cilok minum air..jap2 kluar duduk kat luar...kejap2 berhenti terbongkok2 tahan penat mcm nenek tua....mujur la tak muntah...perut sibuk bekerja, dah byk guna tenaga kat situ, mcm mana nk workout joget2 bagai lagi....!

bagus2...len kali boleh buat lagi.... sia2 bayar kalau byk cilok dr workout....pttuuiiihhh!

indah sungguh baju dan seluar pink ijau tu...ranum jerrr....*air liur meleleh...
(pic from google)

ehhhh...esok birthday teh la..... tp hadiah tk beli lagi.... nak buat ape yer utk teh.......??!!! pikir..pikir.....

thank u for reading...... daaaa.....

2 comments:

Kakzakie Purvit said...

Buat sampai 3 keping makan sendiri ke apa nie? Heh... tak patut... tak patut hihi..

Amalia Zurahim said...

alaaaa kak....jgn la cakap camtu.....emmm...*menangis peluk lutut..hihihii.. thank u for singgah....salam kenal...

Post a Comment