Saturday, January 5, 2013

our dinner tonight...

alhamdulillah....Allah bg rezki makan...Allah bg kerajinan jugak kat bini ini...hihihihi... kang dr smlm lg duk sibuk nk buat spageti...tp smlm buat makaroni bakar...utk dinner mlm ni br jd spageti...camim dh siap2 nk balik uitm....tinggal la aku ngn encik aim berdua lagi kt umah ni....pakcik arshad ngn isteri nyer mmg nak stay umah baru dh kut.....cuti sekolah dh abis pun tk balik2...balik amik baju sehelai dua ngn bg makan ayam serama je...ayah ngn teh kan pengantin baru....nak privacy la kut...hahahha..... *ampun, ayahanda.... huhu..

back to the topic, dinner malam ni, aku masak nasik untuk encik husband..mcm biase la, dia nak nasik... lauk plak blackpepper meatball mushrom dan kacang buncis goreng ltk telur.. senang kan..

bebola daging tu dah diuli bersama cendawan butang tin, cendawan yg besar2 tu plak aku letak fresh mushroom korea yg color putih bulat2 comel tu...ntah mushroom jns ape ntah.. 

kacang buncis grg letak carrot, capsicum, dan telur


utk aku ngn camim pulak, meatball mushroom spageti bolognes... cincai2 je..




aku guna bebola dgg yg sama utk buat blackpepper ngn spageti tu...mudah keje ...huhuhuhu..

p/s: resepi meatball mushroom blackpepper tu aku tempek kt page lain...klu nk try blh cari kt menu sebelah kanan blog...

tu je laaaa.. thank u for reading....daaaaaa....


No comments:

Post a Comment