Wednesday, March 16, 2011

Ape yg Pn.Amalia suke buat??!!!

Tajuk cam budget bagus jer.....ko ingat ko tu bagus sgt ke amalia??ingat ko tu hot lady ker smp org nk amik tau ko suke watpe!!!!BLAH la WEI!!!!!!!!!!!!!!pui!!!!(gaye cm meludah kt tmp awm...)....ellleh...sukati aku la aku nk wat tajuk ape pun...dh name blog aku...ko yg suke suki tgk blog aku sape suruh....ko tu yg blah la deyy....!!!(oh...uupppsstt...ni bkn bahse aku...aku tk bercakap sekasar ini...emm...(T_T) v..........sori..) ...ok...back to da topik...klu yg rapat ngn aku mesti tau aku suke watpe sbb aku bknla byk sgt hobby...pusing2 wat mende same jer...borink!!...tp nk wat cmne.....dh aku mmg cmtu...hihi....

ok, aku sgt suke............jeng..jeng...jeng...

'
'
'
'
'
'
'
'

hahahha...nk wat camne...dah ni mmg hobi aku....korang jeles pehal...klu jeles buat la jgk....bestkan tido..dpt tido dgn lena even 5 minit pn dh rase cm nikmat..alhamdulillah aku ni mmg jns manusia yg senang tido..time ader masalah lg cpt tido..hihi..tp aku tak suke tido ptg2.... klu tido petang mesti moody cam org meroyan...lgpn org kate tido ptg2 ni mewarisi kegilaan...nauzubillah...ape lg yg aku suke buat..jeng..jeng..jeng....
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
Aku jgk suke bace novel2 mat saleh...aku bkn tak suke novel mlayu..suke jgk klu ader owg nk blaje..hihi...tp klu gne wet sndr aku lg suke beli buku cite mat saleh...nnt blh wariskan kt anak2 cucu cicit kn..aku jgk suke bace majalah fesyen dan mjlh2 ttg kewanitaan/ rumahtangga..buku kn sumber ilmu yg plg mudah....suami tk suke sgt ngn hobi aku ni sbb aku mudah lupe diri ble dpt buku...haha....tp die ttp bg wet jgk ble aku nk bershopping buku...thats why i luv my husband so much..hihi..ape lg yg aku suke buat....
'
'
'
'
'
'
'
'
'
waterpark
tanjung harapan
pantai morib
pulau carey
bukit tinggi
port dickson
tanjung harapan
 aku suke jalan2 ngn en.suami..dekat ke jauh ke aku tak kisah asal dpt jalan2..klu dpt blk kmpung lg super duper best..hihi..tak kisah la gi waterpark ker...pantai ker...gi jusco ke...atau jln2 gi kedai kt simpang kmpung ker..yg penting aku blh jln2...aku mmg suke jalan2...(dgn kete la..hihi)...im lucky sbb laki aku pn suke jln jgk... i am blessed...alhamdulillah...hihihi...---FULL STOP----ok....tp korang tau tak wat i like the most???!!!! cam excited budget best jer kan...hahahha......ini adalah pemenang bg rancangan APA AMALIA PLG SUKE SUKI BUAT untuk tahun lepas, thn ini, dan tahun akan datang.....jeng..jeng..jeng...
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'


hahahahahahha.....tgk gambar pn dh blh mnceritakan semuanya ape yg aku plg suke buat...hahah... M.A.K.A.N......yg best nyer laki aku pn suke makan jgk!!!!hihihii

-------SEKIAN...TERIMA KASEEEHHHHHH--------

No comments:

Post a Comment