Monday, March 21, 2011

arini aku wat drama lagi..hihihi

YoY!!! im back......!! kuakuakua... tgk pd tajuk msti korg dpt agak punyer aku wat drama ape...kan..kan... arini aku lantik diri aku jd director..pelakon utama dh tentu la aku jgk...aku kn giler glamer...pelakon utama ke2 dh tentu pakwe aku yg encem. yang best nyer mommy in law aku pn berlakon jgk arini...fuyyooo!!!!kami bertiga mmg berbakat besar dlm arena seni persembahan ni..hikhikhik.... alkisahnyer cam gini... kan smlm aku ader cite kt korg sal aku naik antu kan....klu korg lupe, korg klik sini!.hihi..arini bkn stkt naik antu dah...arini aku dh jd Nang Nak!! korg kenalkan Nang Nak?!!takkan nk aku perkenalkan jgk..cr la dlm tenet klu korg nk kenal die.. hihihi.. arini aku wt drama lg... bkn sbb kes baru.. tp kes same je ngn semalam... dendam kesumat ni masih ader lg rupenyer....ggggrrrrr...aku amat jahat dan evil ketika itu...kesian pakwe ku.. jd persengketaan itu bersambung kembali.... aku amat marah..!marah...!aku berkurung dlm bilik smp tghari..yes..yes..puas ati aku..pahtu aku bgn..pahtu aku gi mandi..pahtu drama ku bermula...aku kemas baju2,sluar2,facial foam, berus gg, dan mekap2 kesayangan aku..aku pun mem-blah-kan diri aku dr umah....hakhakhak... tp sayang...kunci keta ku tlh di sorok oleh plakon utama no2 itu...owhhh...sadis....tp aku tak berputus asa....aku pun kuar jln kaki....br je 10 langkah aku melarikan diri, pelakon utama no2 a.k.a hero cite ni pun dtg mengejarku ngn motor kapcainyer...(ek eleh...nk kejar aku pn naik motor ker..ape nyer hero daa...)..oh yes, plakon veteren iaitu my mom in law pn dtg...berlakulah adegan tarik menarik beg balik kmpg ku yg sarat muatan dgn hero itu...hero menghalang pemergianku dgn braninyer...tp aku tak menyerah kalah...aku karate die.....die tepis...aku pun gne kungfu pulak.....die tepis lg.... aku pun gune silat cekak musang pulak..(cekak musang tu bkn leher baju mlayu ker?emmm..).haiya!!!die tepis lg..aku umpama jet penyerang dlm cite otromen yg menyerang raksasa...hero pula seperti menteri pertahanan yg hanya bertahan tanpa membuat serangan balas..tibe2 jeng...jeng....jeng...hero dn heroin pun jatuh rebah di atas rumput... heroin pun nyanyi lagu kuch kuch hota hei...tp hero nyanyi lagu khabi kushi kabhi gham... heroin tk puas ati...heroin pn nyanyi lagu ct nurhaliza plak...hero lwn lg!!!!hero nyanyi lagu hattan...oleh kerana suare heroin dh serak2 basah, heroin pun berundur blk ke umah smula...hukhukhuk...tk jd ah nk lari umh..heroin pn berlari2 anak masuk bilik smbl menyanyi lagu celine dion... hero pn dtg memujuk2...oh heroku...anda begitu penyabar... hero tk jemu2 memujuk heroin..hero ajak heroin makan nasik kt dpur..no way man!!!i majuk la...!!mane ader slera nk mamam..pahtu hero ajak gi mkn kfc pulak..KFC??!!!!.heroin jual mahal...TAKNAK!!.tp heroin mcm ter bau2 je keharuman ayam kfc original n spicy...oh, dunia ini mmg tak adil..knape kfc?kenapa kfc?..heroin pn bhenti merajuk...mrajuk lame2 kang rugila plak...org ofer kfc tuh..huhuhu...hero ini dh berjaya!!!yes...akhirnyer heroin dpt dipujuk..heroin dpt mkn kfc free...sape suh hero tu wat pasal dlu kan...??kan tk pasal2 dh kne blanje kfc..hikhikhik...akhirnyer heroin sudah kembali normal... emosi jg semakin stabil..oleh kerana heroin dpt kfc, angin heroin pn bertambah baik...oleh sbb itu, heroin yg baik ati dan kiut pn blanje hero mkn durian...hehehe.... moral of the story..... takde moral sbenarnyer..kpd istri2, jgn majuk lame2 nnt anda yg rugi...dan kpd suami2 di luar sane, jgn calarkan kepercayaan istri anda....klu istri dh naik antu atau jd Nang Nak, anda jgk yg susah kan..hihihi..

mase nk gi kfc tu br heroin prasan, grill pintu dh di mangga dr luar..hakhak..betapa hero itu menyayangi heroinnyer..takut sgt heroin lari ek!...heroin nk lari acah2 jer  hakhakahak... oh hero, sesungguhnyer heroin amat menyintai anda....(* o *)v

No comments:

Post a Comment