Sunday, March 20, 2011

ok...skrg saye nk over bangga!!!!

Arini aku sgt hepi..pertama nyer sbb aku dh siap masak...jap agi laki aku dh blh mamam... (makpak mertua aku gi kenduri arini)...kedua sbb bila tgk statistik, blog budak hingusan (aku tak beringus tau...blog aku yg berhingus,,,huhuu) ni tlh di view oleh raaaammmaaiii org....aku ingt msia jer...rupe2 nyer luar malaysia pn ader...singapore ader, australia ader, saudi arabia ader....dan of cos la UK pn ade..oh yes...aku tau sape yg sudi tgk blog aku kt uk n saudi arabia tuh...thanks my sis in law..thanks my lil siss (plural) yg ramai sgt kt uk sane.thanks n thanks n thanks jgk kpd reader2 yg mybe aku tak kenal d luar sane....u r so wonderful...!!!! aku sgt menghargai korang... sesungguhnyer anda begitu berharga..n i love u sooo much..mmmuuuaaaahhh.!!! oh yes...aku ketandusan idea laa sehari due ni... tktau nk cite ape... adekah kerana wayar otak ku dh shot...emmmm..... atau mungkin serebrum ku dh retak akibat byk memeras idea 2 3 ari ni..... emmmmm... hah!!!adekah kerana aku dh tak suke minum susu so wayar2 yg ader dlm otak aku ni dh tak bercantum???!!! (ala...mcm dlm iklan susu yg dilakonkn oleh wardina ngan anak die tuh...kan sbb minum susu wayar2 dlm otak blh bercantum..huhuhu)... ape2 pn sokongan korg mmg buat aku berusaha utk berkate2 di ruangan blog ini... aku akan berusaha sedaya upaya utk menceriakan idup korg dan mengisi mase2 korg yg terover lapang mcm aku ni..hikhikhik...babai!!!!! love u..muuuaahhhhss....!!

p/s: Reader dr indonesia pn ader...makasih ya...oh yes....dari india pun ader..huhuhu...thank u so much my sweet sis n doctor to be, miss amalina.... (name pun nk same dh..)... so kind of u....muuuaahhhhhss....

No comments:

Post a Comment