Tuesday, March 15, 2011

cik Amalia akhirnye jadi PUAN Amalia

06-06-2010.............>> tarikh keramat yg menjadi saksi penyatuan 2 jiwa..(cmne tu tarikh jd saksi..leh bwk msk court ke tarikh tu?!!pikir..pikir...)..* tkr mode serius blk* 6 jun adalah tarikh ijab kabul aku dan dia..YES!!!M.A.A...(kau bg aku royalty wahai MAA..aku dh tlg ko promote dh nih!!) *opppsst..kmbali ke mode serius blk*...aku sgt bertuah...keluarga ku yg tercinta byk membantu merealisasikan impian kahwinku...especially my adik girl (one n only sister i had...), my cayang 4ever iaitu pakcik Arshad, my kind-hearted TEH (my step-mom),my adik2 boys,my ciksu n ayahsu, my ayu n poksu, my anty2,my uncle2,my cousin2,my frenzzzss,n my org kmpung yg bertungkus lumus di hari bahagiaku itu...THANK U!! U R SOO VERY VERY WONDERFULL!!!jom kiter layan foto ari wedding ku....

Di pg ari yg dingin, damai dan permai.....al kisahnyer bermule....start di solek kul 7.30 pg...kul 9 bakal pengantin lelaki sampai...kul 10 pg aku dh tukar status...hihi

haaa..ni la my adik girl...asma...doctor to be..
ciuman pertama
selesai sudah ijab dan kabul nyer

Ini kisah di wktu tengahari pd ari yg same..start solek kul 1.00 tghari..sanding kul 2.30ptg...layannzz

ready utk bersanding

setia menanti incik suami ucuk
pembantu beta..hahaha
my pakcik2,adik2 dan..cousin2...yg sgt membantu..TQ so much
my adik boy yg bungsu..a.k.a penolong pakcik arshad pd ari itu
kitorang mkn beradap dlu br sanding
di singgahsana
oopppssttt skali lg...
i miss u so much sis
sahabat yg setia di majlis ku dr pagi smp petang..TQ dear frens
best kan ader kwn cool camni?hihi
MY COOL FAMILY...thank u cyg2 ku..mmmmmuuuuaaahh

Due ari kemudian aku n suami n my adik girl ke k.bharu untuk amik gmbr oudoor kt taman tengku anis..gmbr2 nyer kan aku dh ltk kt tepi blog sblh kanan korang tuh...hihi... yela..yela...aku letak lg skali..

sila abaikan backgound berbaju merah itu..hihi

kak jai..my mak andam from harharah bridal Kota Bharu
skali lg tlg abaikan insan berbaju merah itu..hihi
my adik girl yg super duper kreatif..die la PA dan pengarah kreatif outdoor pic aku..hihi
sentiasa PEACE
suami pandai wat muke uduh..hihi
tlg doakan kebahagiaan pasangan ini yer
candid!!
sgh berat gaun ini..aduh...
tadaa..!!gmbr ni dr camera adik girl aku..bkn dr our pro fotografer..maaf la blur..unedited la katekan
ala2 gmbr kawin pelakon korea tak?hihi
 i need a husband!!! (ini bkn ayt gersang yea.huhu.)
PEACE again!
im a wife..he's a husband
sungguh macho putera ku itu
---------TAMAT (utk kali ni...hihi)-------

No comments:

Post a Comment