Monday, March 21, 2011

arini aku bangga ngn diriku sendiri... aku dpt shawl (s) br!!! hihi

hakhakhak...melihat pade gaye, mutu dan keunggulan tajuk entri aku kali ni, mesti korg akan jeles hingga guling2 n hentak2 kaki..kan..kan...korg tau tak aku beli shawl camne?haaaa....korg tktau kan...taktau kan...aku suke la tnye soklan yg mmg cnfm korg tktau jwpn....aku rase sgt bijak dan bangga ketika itu....aku jgk rase sgt genius krn aku satu2 nyer manusia yg tau jwpn itu...wlpn soklan aku kt korg tu mmg merepek, merapu, meraban.....tp aku sgt bahagia dan bangga!!!!!HAHAHAHAHAHH (gelak evil lg...)...oh yess...berbalik kpd topik perbincangan kite td...arini aku naik antu..(bkn aku jd antu yer..jgn misunderstood lak!!)...aku naik antu ngn pakwe aku.. korg jgn nk nyibuk2 bz body nk tau sbb apa aku yg sweet dan penyabar ni blh naik marah arini yea...mind ur own bisnes ok...hakhakhak... oleh kerana aku marah yg amat sgt, so aku pn melarikan diri aku.... yes...AKU LARI DR UMAH!! (warning!!!aksi ini terlalu bahye dan tak sessuai utk diikuti oleh anda semua...sekian trimas) ...aku lari dr umah..pakwe aku berkejar-kejaran dgn aku.. tp aku merajuk (aku kn anak manje yg kiut).. lalu ku bawa atiku yg luke ini jauh dr die... ohhhh...babay pakwe ku....aku akan pegi...aku akan pegi.... babay semua... (smbil nyanyi lagu dgdut , "slamat jalan romeo, lbh baik ku sendiri....", aku juga bergoyang gerudi), aku pun mem-blah-kan diriku dr umah... padan muke pakwe aku tuh.. mesti dia akn merindui awek nyer yg comel ini..hakhakhak.. korg mesti tertanyer2 aku lari umh ke mane kan..kan...hahaha.. elo cik kak!!!org yg genius cm aku ni tkkn gi tempat2 tak elok..oleh kerana aku sgt marah, sgt merajuk, dan sgt naik antu...AKU PUN GI KEDAI TUDUNG KAT BANTING!!!!! hahahaha... padan muke!!puas ati aku!!! sape suh u wat i marah wahai pakweku?!!hihi... lepas aku dpt beli tudung, aku balik la...best tak care aku lari umh???!!!hanye org yg bijak cm aku jer yg akan wat bende2 cmni ble majuk atau marah... heheh... aku berjaya memujuk atiku dgn 2 helai selendang color pink n grey. tk ckup ngan itu, aku jg memujuk ati ku ngn 2 helai inner cotton color itam n dark pink..cantek sgt!!! hatiku berbunge2 girang... lps dpt tdung aku blk la... lg lame aku majuk, lg kering la poket aku kn....so jgn jd idiot ok..hihi..wlpn aku majuk, tp aku tk beli tudung2 tu ngn wet pakwe aku ek... i use my own money.... marah..marah jgk tp jgn la smp nyusahkan pakwe kesayangan sendiri ek... lgpn aku jarang meminta2 dr pakwe aku tu.. even nk bayar saman pun aku tk mintak wet pakwe aku.. bertuah die dpt awek cam aku kan..dh la kiut...sweet lak tu...gorges pun ader..mantap!!..hihi.... tp lps2 ni klu die wat i marah lg, i nk lari dr umah KE spa plak...yg tu aku nk mtk wet die....so wahai pakwe ku...DONT PLAY2 EK...hihihi..

No comments:

Post a Comment