Wednesday, March 16, 2011

my sweet white baby boo sakit... aku yg sakitkan dia...

salam satu malaysia semua!!!!! oh...arini aku nk cite satu pengalaman yg tak indah mane yg berlaku kt aku beberapa bulan yg lalu.. akibat dr kejadian ini lah, aku menjadi trauma, takut, fobia, dan mcm2 lg...emmm... CAAAKKK!!!!!! haha..korg kene kencing lg.... kejadian ni mmg tul2 berlaku...tp aku tkdela trauma sgt.. cume klu blh tknk la jd lg..kan..kan.. actly ni 2nd time aku terrrreksiden di jln raye.. kali pertama eksiden mase keje ngn syarikat kete nissan dlu... aku telah berjaya meranapkan nissan sentra milik company...pecah enjin...ekon pn pecah.. tp aku selamat kerana aku pemandu yg berhemah yg memakai tali pinggang kselamatan...lgpn aku tak drink n drive..klu minum air mineral tu ader la...hihi..aku telah melanggar montot kete toyota wish milik seorg kontraktor...yg bestnyer tuan die br je pakai sebulan kete tuh..(oohh...sesungguhnye tiada unsur2 sabotaj di sini...cume die kurang bertuah pd ari itu...emm...sori encik kontraktor..)... dan sesungguh nyer kete sentra itu telah ranap di tgn aku smp cmpany amik kputusan utk let go je kete tuh...(aku bangga dgn diri aku sendiri ketika itu..(T_T)v..).....maaf ye my x-company...ala....tokey u kan over kaye wahai my x-company..hihihi.. dan slps beberapa thn berlalu, kjadian yg agak sama kembali berrlaku...btul la kate org...idup ini umpama roda...tapi kali nih aku yg kureng bertuah....uwaaaaa!!!!!!!!!!! aku telah menyakitkan my white baby boo..di tgh highway karak lak tu...aku sorg2 lak tu...uwaaa..... IM SORI MY WHITE BABY BOO..... tp aku tak bersalah (tanak ngaku jgk tuh..!!!huh!!)...tayar ku termeletop di tgh jln... (ni br la sabotaj namenyer)...akibatnyer aku ilang kawalan dan melanggar devider jln tgh dan tepi..korg leh bayangkan tak camne ketika kejadian.kete aku langgar devider tgh dlu, kmudian langgar divider tepi jln lak. ngerikan? tayar br 6 bln pakai maa tkkn senang2 pecah... tayar BARU yer..bkn tayar lorek tau.. husband aku blanja sport rim lg..(tyr tu pn laki aku blanje jgk..hihi).. tp sesungguhnyer sport rim itu bkn rezki aku.. sport rim kiut tu pecah jua akhirnyer sebijik.. sport rim mahal lak tuh....uwaa.. wlpn sport rim itu bkn wet aku tp aku ttp bersedih... dan aku tahu laki aku pn menangis di dlm ati nyer...sori sayang...suami aku bergegas ke tempat kejadian dr tempat kejenyer... aku tktau la die bwk bpe km sejam.. tp die smp tul2 di saat aku memerlukan die..trimas whai suami ku syg.. oh lupe nk cite..bapak sdare dan spupu aku adalah org terawal yg smp.. byk yg dorg tolong..thank u bapak..thank u Muadz.. stelah di bedah siasat, Dr.Racing a.k.a laki aku kate ni msti ader pape tgh jln ni... klu tk tkkn tayar ni blh meletop..tayar racing plak tuh.. lgpn tmpat kejadian tu slalu berlaku eksiden akibat tayar meletop (ni polis yg gtau..).. nasib baik aku tak drive laju wktu tu dan kereta2 pn tk byk mase kejadian. pdhal laluan tu slalu sesak ngn kete..klu tak mesti aku kene langgar jgk ngn kete blakang... alhamdulillah... syukur...sbulan jgk kete aku duk kt wad....ceh,abih licin NCD aku...emmm.... jom layan gmbr pesakit yg tersadai di wad selama sbulan tuh...

itulah sport rim yg dalam kenangan..babay sport rim ku..bersemadilah dgn aman di kilang besi buruk

bumper seme licin..nasib baik enjin tk kene...aku kn pemandu berhemah..hihi
Kini my white baby boo tlh kembali sehat seperti biase.. sudah bertugas spt biase juge... cume kdg2 die lenguh2 jer ckit.. hihi..anda begitu tabah wahai my white baby boo... sekian, trimas.....

No comments:

Post a Comment