Monday, March 14, 2011

SAPE AMALIA???!!!!! SAPE AIM??!! huh.. (*muke berlagak)

Tgk tajuk entry cam bagus je...yela...aku tau...aku ni hanya la manusia kerdil yg tinggal kt ujg kampung...tiade yg mengenali diri ini....how sad...(T_T)...sbnr nyer aku dh ader satu blog..mybe ader yg penah teeeerrr tgk blog kiut utk bisnes aku tuh.tak sgka ramai yg sudi wat site visit kt kedai maya ku tu ek..hahaha...thanks guys...cayang u sgt2...muah..muah...hihi...eehh..kan dh melalut2 nih..hahahha...ok..ok..ni adalah my 2nd blog..just utk diri sendiri berceloceh dan menghabiskan mase yg terover lapang nih...takde jual2 kt blog ni ye...klu promote ckit2 tu mybe ader la kut.bukan aku sengaja nk promote..cume TEERRRRR promote..ampunkan aku...aku hanyalah seorg insan yg lemah...emmm...*mode ngade2..ok...berbalik kepada tajuk di atas nunnn sane...."SAPE AMALIA NIH!!??"..klu tnye mak esah tepi jln of cos la dia tktau...aku tk pnh kenalkan diri kt die..meh bior aku sndiri cite kt hangpa sape aku nih...

Siapa Amalia?!!!

control...control

1. Anak sulong ayah aku..pakcik Arshad dan istri nyer..hihi

2. Kakak kpd adik2 aku...asma, capik, camim, n caheed

3. Seorg housewife + bisneswoman (saat entri ni di tulis..lps2 ni tktaula kan..hihi.)

4. Seorang insan yg mempunyai ijazah dlm kejuruteraan elektrik dan elektronik....tp bukan jd engineer..hihi
                              dan................jeng..jeng...jeng....(eleh..cam bagus je...)

5. Seorang istri kpd seorg suami yg bernama encik AIM (bukan name dlm IC..)

ok now aku nk kenalkan pulak sape die lelaki yg sgt bertuah kerana berjaya memiliki aku yg kiut nih..(hahaha..giler prasan!!)

Siapa Aim????!!!!

encem kan (klu tk puji laki sndiri nk puji sape lg..hihi)


1. Mane la aku tau!!!tanye mak bapak die lah......!!!!!(bangang!!)---CUT!!---  * oh!sungguh kasar bahse itu...sungguh kurang didikan....emm..maap..maap..itu bukan aku....aku seorg yg lemah gemalai sbnr nyer...

2. Aim adalah seorg lelaki macho (mmg la die lelaki..kan die laki aku..ngok!!) anak kepada incik samsuri dan istrinyer..

3.Seorang abang dan adik kepada siblingssss nyer..

4. Dlu keje jd kuli org + bisnesman...skrg nk jd bisnesman jer.....u can do it dude!!!!cari wet byk2 utk ayang yer..bwahahahahahahaha (gelak evil..)

5. last but not least..of cos la suami kpd istrinyer yg anggun...sweeett...kiut..... cun....ape lagi.. emmm.. gorges..bla..bla..bla...(STOP IT!!ngok!!)

best tak sesi ice breaking kite???emmm....tak best yer...tkpe la..byee......(T_T)

No comments:

Post a Comment