Friday, March 18, 2011

saya menci..menci..menci...

hai semuer......im back!!!(budget bagus je ek..huhuuhu)...aku kdg2 tertanyer2 la..knape butik2 tdung online skrg tumbuh mcm cendawan lps ujan...aku jeles tul....dh la owner nyer kiut2 lawa2...amik model pn yg lawa2 jgk...aku cemburu tau tak!!cemburu tahap gaban! tp tahap kecemburuan aku kt korg takleh lawan la tahap tk puas ati aku kt tdung2 yg korg jual...nape korang jual tdung/shawl lawa sgt!!!!!!aku menci tau...korg tau tak aku tkde wet byk berkepuk2!!!!!..tp korg dh bukak mata aku supaya tgk tdung2 ngn shawl2 lawa korg...menci tul!!!!aku terpakse cr wet...dan cr..dan cr..dan cari lg....hanye utk beli tdung dr korang!!!...uwaaaa......korg ni jahat la.....!!!aku dh cube byk kali taknk klik kt blogshop korang...tp iman aku ni senipis kulit bawang...akhirnyer aku terrrrrrrr klik (teerrrr tu mksudnyer tk sengaje ye..) jgk blogshop korang...emmmm...jahat sgt korg ni.....korg menggoda aku dgn dasyatnyer!!!!!!korg buat aku tak lena tido mlm mengenangkan tudung2 dan shawl2 yg cantik cantik cantik sgt kt butik korg tuh....!!! aku tknk kawan ngn korang~!!!......uwaaaaa......tkde ke sape2 nk blanje aku beli tudung atau selendang br........!!!!! ooohhh radiusite ohhhh pearlhaya oohhhhhhhhh AHC ooohhhhhh zara..... anda sgt2 nakaaaaaaaaaaaaallllllll..........

............(ToT)v...................

4 comments:

Angelosanora said...

no komen der

Amalia Zurahim said...

hahahha.... mmg dasyat kn k.nora...dasyat2....huhu

ziraziz said...

xpe ya...xlama lg nk jd tokey berjaya...

ms tu, knpm b,kepuk2 duit hehe...

Amalia Zurahim said...

i wish ur words come true, dear zira..hiihii

Post a Comment