Wednesday, March 16, 2011

hONEYMUNZZ

yoy DUDE!!!!hihihi...kali ni aku nk cite sal honeymun...ish...bkn nk cite sal benda2 yg 18sx...korg jgn pikir mende2 rubbish plak...no..no..no...thats not me ok!!!...aku nk cite tmpt yg kitorg suami istri mule2 pg utk berdue2-an lps kwin...atau dlm bhse mudahnyer tmpt hnymun kitorg yg mule2...untuk pengetahuan korg semua, aku dan suami honeymun kat europe....mula2 kitorg terbang ke UK, sbb kbetulan adik girl aku kn blaja kt sane...so die la tlg2 tnjuk jln mase kami berdue kt sane..kitorg gi paris, tgk eiffel tower, then kitorg gi Venice, Italy pulak. kitorg naik sampan smbil dengar sorg mamat nyanyi lagu ala2 soprano yg ntah pape...so romantik.....bessssttttt sgt...rase nk pegi lg jer...emmm.....korg pecaye ker???!!! Aku bohong je!!!...itu hanya cerita rekaan..hahahhahhhahaa....YES...YES...huhu....korg ingat laki aku ni tokey kapal terbang ke nk bwk aku gi hnymun kat europe...angan2 je la...wet dh abis licin wat kawin...mane la mampu pg tempat plg romantik di dunia tuh...(but im still hoping suatu ari nnt Allah murahkn rezki kami berdue utk ke sane...amin..) Tempat yg kitorg mule2 pg utk honeymun adalah kt PD....dekat je..tp tk kisah la...as long as im with him kn...klu gi sorg2 tk name honeymun la plak..NGOK!..hihi...kitorg tak lame kt sane...1 hari 1 mlm jer.weekend je..laki aku kn keje 6 ari seminggu..tp bestla...sbb dpt tgk org naik pisang besar!(WARNING!!!!!!korang jgn pikir bende 18sx ek..!!)...pisang besar tu mksud aku yg cm pelampung tuh...yg org naik ramai2 tu..kmudian ader bot tarik laju2...name ape yer kiter pgl pisang besar tu???(Oh....aku begitu jakun tahap cipan....)...aku tringin nk naik...tp tk syok la klu naik 2 org..stakat aku ngn laki aku je...klu adik2 aku ader msti best...arap2 leh pg PD ngn adik2 aku yg sengal tuh suatu ari nnt...emmm...jom layan beberape gmbr mase ktg kt sane....
kitorg menginap di hotel cozzy..kitorg gi weekend..hotel semue penuh but Cozzy is not bad..dekat je ngn tepi pantai

305
dlm bilik..not bad kan..langsir nyer..hahha
kolam hotel ni pn cantik..romantik sgt wktu mlm
tepi pantai PD
mesti la wat aksi manje2 ckit kn..hihi

honeymun mmg la agak penting utk pasangan br kawin sbb mase ni la kita jauh dr org lain yg kita kenal...hnye suami dan istri shj yg ader...wktu ni la kita akan lbh mengenali siapa pasangan kite tu..pade pasangan2 yg ader budget lbh, ape slhnyer pg honeymun jauh2 ckit...tak rugi...sgt la seronok...tp klu yg ader budget ciput je cam kotrg mase tu, pg la hnymun tempat yg dekat2 je, yg tk perlukan prbelanjaan yg byk..korg mesti nk merase kemanisan berbulan madu kan..??..kpd suami2 di luar sane (atau bakal suami), sediakan la sedikit budget utk bwk istri berhoneymun...mesti istri2 anda akan lbh menyayangi dan menghargai anda, wahai suami2 sekalian...sekian..babay...

p/s: I LOVE U SO MUCH MY SUAMI...THANK U FOR EVERYTHING...MMMUUUAAHH

No comments:

Post a Comment